You are not logged in.

Wednesday, July 23rd 2014, 1:19am

Dear visitor, welcome to Avira Support Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

• "carl85" started this thread

Date of registration:
May 9th 2010

• Send private message

1

Sunday, May 9th 2010, 4:28pm

Protección web Avira free

Hola, me gustaría saber si está en los palnes de Avira incluir en un futuro protección web en Avira free.
Es una pena, porque es lo único que le falta a la versión libre para ser perfecta, el escudo web.
Gracias y un saludo

nikkho

Moderator

Date of registration:
Dec 7th 2008

Version:
Avira Free Antivirus
Avira Antivirus Premium
Avira Free Unix/Linux

Operating System:
Windows 8 Ultimate x64

• Send private message

2

Wednesday, May 12th 2010, 10:24pm

No hasta donde yo se.
De todas formas, si tanto valoras la protección web, es un motivo para que actualices a la versión premium.

• "carl85" started this thread

Date of registration:
May 9th 2010

• Send private message

3

Thursday, May 13th 2010, 12:22am

No hasta donde yo se.
De todas formas, si tanto valoras la protección web, es un motivo para que actualices a la versión premium.

Un poco borde tú, no? Sólo estaba preguntando, para saber si Avira sería tan completo como Avast. Y no, no pienso pasarme a la versión premium.

This post has been edited 1 times, last edit by "carl85" (May 13th 2010, 12:22am)

Frio

Community member

Date of registration:
Dec 3rd 2009

Operating System:
Windows 7 y Ubuntu 11.11 Linux

• Send private message

4

Thursday, May 13th 2010, 1:34am

Hola carl85.

" nikkho " el usuario carl85, envio esta sugerencia para mejorar los productos de Avira en el futuro.

Ya que hay 4 productos con diferentes caracteristicas.

Yo estoy de acuerdo con el.
Sal2